eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepodlaczednie kabli do gniazdka multimedialnego rtv/sat/lan/tel › Re: podlaczednie kabli do gniazdka multimedialnego rtv/sat/lan/tel
  • Data: 2009-01-23 11:52:01
    Temat: Re: podlaczednie kabli do gniazdka multimedialnego rtv/sat/lan/tel
    Od: "Tomasz Okoński" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:glajam$e0m$1@inews.gazeta.pl...

    > Może ktoś montował takie gniazda lub ma pomysł jak podlączyć w/w
    > przewody:-)

    A mi się wydaje, specem od tego nie jestem ale tak mam to u siebie zrobione
    i działa, że do tego podwójnego złącza antenowego trzeba podpiąć telewizję
    nazimną a do "F-ki" podłączyć tv sat. To tak przez analogię, bo tunery tv
    sat też z reguły podłączane są przez "F-ki".

    P.S. A przy okazji może ktoś wie do czego są te dwa (męskie i żeńskie)
    wejścia antenowe?

    --
    Tomasz Okoński
    t...@o...eu