  • Data: 2011-04-13 20:12:59
    Temat: Re: podlaczenie licznika
    Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-13 21:52, WHYSKY pisze:
    > Tesciowa mieszka w bloku. Jakas ekipa w calej klatce przenosi liczniki pradu
    > na klatke schodowa.
    > Czy jest jakas norma mowiaca ze przewod od licznika do mieszkania powinien
    > isc w bruzdzie .
    > monterzy zalozyli koryta z pcv i chca kable polozyc natynkowo.

    Nie ma normy, w korytkach jest szybciej, mniej się brudzi niż przy kuciu
    i się brygada nie narobi, że wygląda fatalnie to co .... Pewnie taki był
    wymóg przetargu iż ma działać a nie być ładnie, myślę że jak teściowa
    pogada z magikami to jej te przewody schowają pod tynk, a do tego
    jeszcze wszystko zatynkują i pomalują. Ale wiadomo jak to za komuny
    bywało, trzeba to będzie robić po godzinach a nadgodziny kosztują.
    Spółdzielnie, pewnie to "wali" jak idą kable, prezes tam nie mieszka,
    ważne aby mieszkania były podłączone i spełniony wymóg przeniesienia
    urządzeń pomiarowych na zewnątrz (to akurat wymóg ustawy czy rozporządzenia)

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.