eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepodłoga z deski? (podłogówka i coś akceptowalnego cenowo) › Re: podłoga z deski? (podłogówka i coś akceptowalnego cenowo)
    Date: Wed, 15 Jun 2016 17:27:33 +0200
    From: jedenptak <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podłoga z deski? (podłogówka i coś akceptowalnego cenowo)

    jedenptak <n...@d...pl> wrote:

    > Żonie marzy się podłoga z deski (pewnie olej).

    Dzięki za odpowiedzi. Prawdę mówiąc dalej jestem w ciemności pomrocznej
    co zrobić z tym tematem, wszędzie plusy i minusy.

    Zastanawiam się jeszcze czy by piętra nie zrobić z takiej coś jakby
    klepki sosnowej ,powiedzmy o 1/2 większej niż klasyczna,
    coś na ten kształt:
    http://3.bp.blogspot.com/-v4eh1VKG2NE/UQq-CJ2T0DI/AA
    AAAAAAH2w/lTCv-okn0EA/s1600/z10994467Q,Panele-drewni
    ane-trojwarstwowe-Style-Line-Nature-Collection.jpg

    ale
    chyba sosna nie jest aż tak obrabialna by wyszły niepostrzępione w
    większej ilości, trzeba by to zjechać grubościówką (samoróbka) z 25
    - może zamówić w tartaku jakie 20mm? - do 15? Głupi pomysł?

    Zakładam że ciepło i tak idzie ku górze i tam (głownie sypialnie) może
    być gorsze oddawania ciepła, podłoga miększa (dzieci już starsze) -
    chyba źle zakładam, ale.

    Dół zrobię na czymś standardowym, warstwowym, nie wiem, żonka musi
    wypowiedzieć. Choć biorąc pod uwagę wysokość kredytu jaki dosta..nę na
    dokończenie domu - będzie ciężko zaszaleć.

    Obawiam się że ostatecznie będę zmuszony wykonać podłogę wbrew
    wszystkiemu. Może dam opcjonalne rurki na grzejniki (ale z buforem
    to zaprzeczenie sensu).

    BTW. Kolega kiedyś (lata temu) zrobił z ciętej płyty
    paździerzowej? osb? na kwadraty , coś 15x15, tylko jak pochwaliłem, że
    fajnie wygląda to powiedział "Tak, a wiesz ile lakieru na to poszło?!" -
    nie pytałem.