    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podsumowanie sezonu - pompa ciepla ;)
    Date: Thu, 6 Jun 2013 16:01:48 +0200

    Policz ilu masz znajomych ktorzy wzieli dotacje na rozpoczecie
    dzialalnosci - i powiedz co faktycznie za to kupili? Ja mam z 10-ciu, moze
    dwoch faktycznie z tej dotacji skorzystalo z sensem. Reszta kupila sobie
    aparaty, laptopy, sprzet ktory po roku poszedl na allegro i kasa zostala
    skonsumowana. A skad te dotacje sie biora - z nieba spadaja? Kazdy z nas za
    to zaplaci/l. Nie wkurza Cie ze zamiast kupic sobie cos dla siebie -
    sponsorujesz (nawet o tym nie wiedzac) takich spryciarzy ? :)
    pozdr.

    Niestety ale masz rację, każdy z nas za takich kombinatorów zapłaci,
    przecież te pieniądze nie sa za nic, poźniej je trzeba będzie oddawać.

    pozdrawiam
    AT