    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podsumowanie sezony grzewczego
    Date: Fri, 26 Apr 2013 09:42:47 +0200

    Ja dziś zakończyłem sezon grzewczy.
    Dlatego tak późno , bo mimo załadunku opału (około 100kg) 8 kwietnia
    załadunek starczył mi do 26 kwietnia.
    Były też dni gdzie w nocy temperatura spadała , u mnie były dni gdzie
    temperatura w nocy była bliska zeru ...

    W tym roku grzeję większą powierzchnię niż rok temu (teraz 165m2 powierzchni
    mieszkalnej). Grzeję do temp. 20-22 stopnie. Nie używam kominka w czasie
    "sezonu".
    Na parterze (około 100m2) w 100% podłogówka , na poddaszu grzejniki.

    U mnie w tym sezonie (sezon rozpoczęty pod koniec października , a skończy
    się zapewne za kilka dni) poszło razem około 2,5 tony ruskiego ekogroszka po
    700zł za tonę , choć na sezon 2012/2013 kupiłem tylko 2 tony ekogroszku a
    resztę miałem z poprzedniego sezonu).

    Więc za CO + CWU wyszło mi około 1750zł :)

    Ja jestem zadowolony :)

    Przy tym zużyciu ciepła i zapotrzebowania nie widzę sensu "bawienia" się w
    pompę ciepła. Za duży koszt , zbyt małe zyski , choć przyszłości być może
    przejdę na pompę ciepła ale jak już to powietrze-powietrze , bo gruntowe
    zbyt drogie , choć ciągle pompy są zbyt drogie ...
    Ale w przyszłości ...