    From: "forestdumb" <...@...z>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podwójny włacznik dzwonkowy (zdjęcie + dzwonek)
    Date: Wed, 31 Jul 2013 20:09:07 +0200

    AT wrote:
    > Może ktoś z was coś zaradzi,
    >
    > mianowicie mam podłączony pod najzwyklejszy dzwonek 230V
    > przewód od rejestratora kamery, w momencie jak ktoś zadzwoni
    > przychodzi na telefon fotka wysokiej jakości,
    > dzięki temu wiem kto się dobija jak mnie nie ma.

    jestem za przekaznikiem na 230V (cewka), rozumiem ze dalej idzie to do lini
    alarmowych rejestratora.

    Jaki masz ten DVR? Jakas fotka pogladowa jak to dziala? Mysle nad tym tez :)
    ale ja z domofonu wiec juz mam niskie napiecie, maly przekaznik i gotowe. Ale
    czy nie lepiej dac wykrywanie ruchu? Chyba ze publiczne miejsce i duzo osob sie
    kreci to patent dobry. Zapodaj jak wyglada efekt, kamera gdzie - w drzwiach w
    szybce? Bo wiesz moge dzwonic a glowe miec odwrocona w inna strone i juz lipa
    :)