    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podwójny włacznik dzwonkowy (zdjęcie + dzwonek)
    Date: Thu, 1 Aug 2013 13:45:17 +0200

    > Jaki masz ten DVR? Jakas fotka pogladowa jak to dziala? Mysle nad tym tez
    > :) ale ja z domofonu wiec juz mam niskie napiecie, maly przekaznik i
    > gotowe. Ale czy nie lepiej dac wykrywanie ruchu? Chyba ze publiczne
    > miejsce i duzo osob sie kreci to patent dobry. Zapodaj jak wyglada efekt,
    > kamera gdzie - w drzwiach w szybce? Bo wiesz moge dzwonic a glowe miec
    > odwrocona w inna strone i juz lipa :)

    Narazie to BCS rejestrator z wyjściami alarmowym ale juz na wymianę mam
    też NVR i kamery 3Mpix bo
    zwykle analogowe mimo, ze 700linii to i tak lipny obraz

    dla porównania juz jedna zamontowana 3Mpix (ustawilem narazie nagrywania na
    2Mpix) a w tym samym miejscu na rejestratorze bcs ma
    700linii :)
    http://tnij.org/kamera-3mpixele-ir-sunnel
    http://tnij.org/700linii-kamer-ir-analogowa

    to screan ekranu tak więc jakosc tej 3Mpix jest znacznie lepsza twarz bez
    problemu rozpoznac można

    Nawet nie kupuj analogów, proponuję conajmniej 1.3Mpix
    i rejestrator NVR wydatek niestety 100-200% więcej, ale moim zdaniem szkoda
    pieniędzy na analogi można kupić dobrego anologa rozpoznać twarz ale koszt
    takiego analoga to więcej niż takiej 3Mpix, która można nabyć za ok 800zł
    bez problemu

    jeśli chcesz jedną kamerę bo szkoda ci inwestować kasę to możesz kupic np.:
    airlive od2025hd ma wyjścia alarmowe mikrofon i głośnik i wyjście bnc pod TV
    (np w PIP miozesz sobie właczyć podgląd)
    ale nie jest tania i jakością nie grzeszy, chociaz twarz rozpoznasz
    rozdzielczosc 1920x1080, ma opcję wysyłania filmików 30s po wykonaniu
    zwarcia jedną taką kiedyś własnie nabyłem jak szkoda mi było inwestować w
    monitoring HD bo był drogi dosyc jeszcze rok temu, kamera spełnia swoją rolę
    do dziś, i ma równiez wyjścia i wejścia alarmowe, tak więc rózne kofiguracje
    możesz robić załączac wyłączac rożne urządzenia np.: jak wykruje ruch, czy
    zwarcie dzwonka będzie itp

    pozdrawiam