  • Data: 2012-12-19 15:32:51
    Temat: Re: pompa CO {OT}
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Gru, 15:15, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:
    >... ale wydaję mi się, że widziałem 2-funkcyjne
    > Vaillanty za ok 4.500zł
    > ale pewności nie mam czy to były te kotły 2funkcyjne, które Ty potrzebujesz
    > (patrz *)
    >

    > * wybierając kocioł dwufunkcyjny, potrzebujesz aby funkcja
    > wysokotemperaturowa kotła to nie było grzanie CWU, tylko zasilanie ogrzewana
    > grzejnikowego,
    > i pod tym względem układ z zasobnikiem cwu byłby po prostu konieczny...

    A mozesz podac przyklad takiego kotla? ;)

    WS

    PS. W ogolnie przyjetej nomenklaturze do ogrzewania z zasobnikiem
    uzywa sie kotlow jednofunkcyjnych - grzeje jeden zamkniety obwod
    kotlowy, ktory na rozne sposoby (wymienniki, mieszcze, pompy rozdziela
    sie na grzanie zasobnica, podlogowki, grzejnikow...), dwufunkcyjne to
    taki sam obieg grzewczy + przeplywowe ogrzewacie CWU