  • Data: 2011-10-31 12:36:30
    Temat: Re: pompa ciepla - Ecopol-system
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Paź, 13:09, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Ile kwh by o na liczniku? Wierzy si nie chce w takie koszty - ja w 40m2

    Sredni COP wyszedl mu 3,5. 1700 pln to okolo 4200kWh energii, razy COP
    = blisko 15 tys kWh energii cieplnej. Ja mam wiekszy dom a
    obliczeniowe zuzycie nizsze. No ale trzeba doliczyc prad na CWU i mnie
    juz wyjdzie troche wiecej. Jak sie zamkne w 2000 pln to bede bardzo
    zadowolony :-) Wiec taki wynik to naprawde nic szczegolnego i jak
    najbardziej mozliwy to osiagniecia.
    pozdr.

    --
    Adam