  • Data: 2011-11-08 23:16:13
    Temat: Re: pompa ciepla - Ecopol-system
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 21:28, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Z opisu nie wynika czy on ma wyjscie tych impulsow, a tylko ze mryga
    > 1000 impulsow na LEDzie na kWh! Musze poszukac dokladniej ale chyba na
    > tym pomysle zostane - bede mogl generowac dokladne wykresy i dane
    > zuzycia za dowolny okres i to jest najfajniejsze ;)

    Dobra Panowie - odpalilem w koncu serwerek, skonfigurowalem i
    przetestowalem komunikacje via modbus serwera z moim PLC - wszystko
    pieknie dziala!! PLC jest juz oskryptowany i czeka na wejscie
    impulsowe z licznika ktorego dzisiaj zamowie. Za dwa - trzy dni beda
    wiec juz bardzo dokladne dane dot. zuzycia, jutro tez mam zamiar
    oczujnikowac cala kotlownie (jakies 12 czujek temperatury) i to
    wszystko rowniez pokazywac online - byc moze na jednym wielkim
    wykresie razem ze zuzyciem pradu :)
    pozdr.

    --
    Adam