eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecieRe: pompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie
    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie
    Date: Sun, 20 Apr 2014 21:50:08 +0200

    W dniu 18.04.2014 o 13:44 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Thu, 17 Apr 2014 22:47:47 +0200, janusz_k

    > Nie wiem jak dokładnie wygląda sterowanie i czy tam siedzi inverter
    W tych hewalexa nie ma inwertera.

    > (powinien), ale jeśli tak, to wtedy zostanie wykorzystane. Poza tym jak
    > już
    > wspomniałem, tam są przewidziane przepustnice, dwie czerpnie i dwa
    > wyloty.
    Ale zapominasz że on chce tym powietrzem także schłodzić dom, pow ze
    strychu ma zbyt wysoką temp po przejściu przez chłodnicę, aby chłodzić
    dom. Ma dwa wyjścia albo tylko grzać wodę i brać ciepło z poddasza albo
    olać poddasze brać pow z zewn i z grzaniem wody chłodzić dom.

    > Pytanie co będzie jak przeciągnie powietrze przez komin wentylacyjny bez
    > umieszczenia w nim rury ocieplonej... ;)
    Powietrze nagrzeje komin.

    --

    Pozdr
    Janusz