eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie › Re: pompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie
  • Data: 2014-04-26 19:32:39
    Temat: Re: pompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 14:38:14 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Ale jest informacja o poborze mocy przy konkretnych parametrach powietrza i
    > wody. Gdyby moc nie była zmienna, to nie podawaliby tej informacji -- bo
    > niby po co. Zresztą napisałem w tej sprawie do Hewalexa, w poniedziałek
    > będzie wszystko jasne. ;)

    Moc sie zmienia nawet przy zwyklej sprezarce. Ja mam pompe Ecopola ze
    sprezarka scrolla i w zaleznosci od GZ zmienia sie pobierana z sieci moc.
    Przy grzaniu do ~28stC pobiera 1,8kW, przy grzaniu do 55stC ok. 2,8kW.
    Dlatego m.in. mowie Ci od miesiaca ze grzanie do 40-50stC bedzie znacznie
    drozsze :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.