    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: pompa ciepła - teoretyczne pytanko
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <l0cej7$i8p$1@news.task.gda.pl> <x82qf3c3z2le$.dlg@myjk.org>
    <7...@g...com>
    <blbhan9q4yz9$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <i...@m...org>
    <c...@g...com>
    <1cbga07o8dvo1$.dlg@myjk.org>
    <4...@g...com>
    <j1ycu92czr7e$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    Date: Tue, 10 Sep 2013 12:32:23 +0200

    Tue, 10 Sep 2013 03:24:29 -0700 (PDT), Adam

    > Ale nie te produkowane z materialow znalezionych na zlomie i w domowych
    > warunkach. To ze pompa jest prosta jak konstrukcja cepa mi nie musisz tlumaczyc
    > bo od dwoch lat ogrzewam taka swoja chate ale ona nie kosztowala 2k tylko 15k.

    Już było raz wyjaśnione, że za nią przepłaciłeś. Nie potrafisz tylko tego
    przyjąć do wiadomości, bo ta myśl za mocno cię boli.

    > Instalowane, a zbudowane i wyprodukowane to jednak dwie rozne bajki :)

    Nie trzeba budować od podstaw. Można właśnie wykorzystać istniejące
    rozwiązania nie płacąc za gotowca jak za zboże. O tym jest ten wątek.

    --
    Pozdor Myjk