  • Data: 2013-09-10 16:15:28
    Temat: Re: pompa ciepła - teoretyczne pytanko
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 września 2013 15:54:42 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Magia reklamy. Drogie to musi być dobre. Gówno prawda. Liczy się stosunek ceny do
    jakości.

    Sek w tym ze pompy ecopola / ekopowera nie maja ni krzty reklamy i sa
    najtanszymi pompami na porzadnych czesciach, montowane i skladane w PL,
    z gwarancja, faktura, serwisem etc. Drogi to jest IVT, Viessmann i podobne -
    kosztujace 3-4 x wiecej. Za 7k to ledwo sprezarke i dwa wymienniki mozna kupic.
    Gdzie reszta? Osprzet elektryczny, rurki, pospawanie, obudowa, zus,
    pracownicy. Swoja droga ja za swoja pompe dalem 13k (aktualnie jest za 15,4k)
    i uwazam ze to znakomita cena. Gdyby te firmy weszly w drogi marketing to
    pompy kosztowalyby 2 x tyle.

    Czekam dalej na link do sensownej pompy za 7k. Cos kolega Myjk zamilkl :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.