  • Data: 2012-05-16 09:10:30
    Temat: Re: pompa do głebinówki - jaka
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomijając wpływ tej wielkości na cykl pracy pompy (lepiej, żeby nie
    > "cykała" co chwilę - lepiej, żeby pracowała dłużej ale rzadziej)

    się podłączę... mam hydrofor, czyli pompa, wyłącznik ciśnieniowy, zbiornik,
    pompa zaczęła mi ostatnio włączać się częściej i na krócej, poza tym pracuje
    ok, pompuje w widełkach ciśnienia ustawionych na wyłączniku, podejrzewam, że
    problem tkwi w zbiorniku, w którym jest membrana, zrobił się mniej
    "elastyczny", czy dopompowanie powietrza pomoże? jeśli tak to jak to się
    robi, do jakiej wartości? czy robi się to na pusto, czy pod ciśnieniem wody?
    a może przyczyna jest inna

    pozdrawiam
    s_13