  • Data: 2017-04-18 08:55:11
    Temat: Re: pompy
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 17 kwietnia 2017 20:46:21 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > A o to bym sie nie martwil bo 40 stopni to tam bedziesz mial przez minute
    > od uruchomienia tylko pewnie ;)

    znów nie ma jak tego policzyć a nie mam pompy zeby próbę zrobić. Tzn mam jeden
    wentylator promieniowy o mocy jakis 200W, gdy on wysysa powietrze to w ogóle na
    pomiarach nie nastepuje spadek temperatury.
    Jesli jest zewnętrzne +0, a zachmurzone niebo daje 150W/m2 to na dachu mam 15000W w
    temperaturze stagnacji 27stopni. Zassać muszę 250m3/h czyli jakies objetosc
    przestrzeni pod dachem raz na 2 minuty. Jak policzyć o ile sie podniesie temperatura
    wlotu od zewnetrznej 0 to nie mam pojęcia :) Cos sie z tych 15kW urwie, ale ile to
    nikt nie wie.

    b.