  • Data: 2009-07-23 21:26:58
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h4ad95$inf$1@opal.futuro.pl...

    > Może i nie trafiony ale lekko kontrowersyjne zajęcie to jest co by nie
    > mówić

    No ale jakie kontrowersyjne Kiki. Poogladaj starozytna sztuke, posagi z
    odkrytymi fjutami i gole baby od setek lat. Seksualnosc to poniekad podstawa
    ludzkosci o ladunku atomowym. Czlowieczenstwa sie nie wyzbedziesz. Szczerze
    mowiac nie przyszlo mi do glowy te zdjecia okreslic jako pornografia, na
    ladna kobiete przyjemnie sie patrzy i wcale nie musi byc gola.
    Powierzchownie? Owszem, ale czlowiek potrzebuje czasami spokoju dla umyslu,
    pocieszyc sie nawet widokiem bez analizowania go. Tacy w wiekszosci jestesmy
    i nic na to nie poradzisz. Poza tymi golomi nie calkiem zdjeciami sa tez
    zdjecia porannej mgly w lesie. Szczerze urzekly mnie najbardziej. Corka o
    ktorej wspominasz niestety chcesz czy nie bedzie kiedys czyims obiektem
    seksualnym, oby tak bylo i oby nie tylko. Dzieki temu bedziesz mogl cieszyc
    nowa rola dziadka.

    Pozdro.. TK