    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 17 Apr 2020 09:23:22 -0700 (PDT)
    Subject: Re: porządna czujka dymu
    From: s...@g...com

    W dniu czwartek, 16 kwietnia 2020 16:36:09 UTC-5 użytkownik Jakub Rakus napisał:
    > Czołem,
    >
    > Polecicie jakąś sprawdzoną czujkę dymu? Mam w kotłowni jakiś wynalazek z
    > Castoramy, producent Smartwares Europe, takie okrągłe coś z przyciskiem
    > na środku. Ale wk... mnie niemiłosiernie bo jest strasznie wrażliwa i
    > czasem ma odpały żeby się załączyć bez powodu. Jakiś kurz ruszę, albo
    > trochę mi coś wyleci z pieca przy wybieraniu popiołu i już drze mordę.
    > Nawet jak wywietrze po takiej akcji to potrafi np. za pół godziny znowu
    > się drzeć, chociaż powietrze już całkiem czyste. Czujka ma dopiero rok,
    > od początku tak się zachowywała.

    Znaczy sie dziala.

    Tak ma byc. Ciesz sie ze jest czula, dziala i reaguje.

    Jesli wlacza sie i ma do tego okazje (otwarcie pieca, zamiatanie kurzow itp.) to jest
    dokladnie tak jak ma byc.

    Jak cie denerwuje to ja wymontuj i przenies gdzies gdzie zareaguje jak juz polowa
    domu bedzie zadymiona. Ale wtedy nie pisz ze do dupy byla bo nie zareagowala.