  • Data: 2010-09-05 07:39:46
    Temat: Re: posadzki - polewać?
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-04 03:38, Tornad pisze:

    > Jak mnie sie ktos pyta czy beton polewac czy nie to odpowiadam zawsze "Boris
    > Polewoj".

    Kluczowe są 2 pierwsze dni. Poniżej artykuł nt. betonu
    wysokowartościowego (takiego na posadzki, czyli prawie bez wody).

    http://www.wbi.budmedia.pl/index.php?option=com_docm
    an&task=doc_view&gid=175

    A z polewaniem trzeba uważać, żeby nie nalać wody pomiędzy dwie
    folie/papę (nad i pod styropianiem). Dlatego lepiej powiedzieć: zraszać.

    M.