eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepoważny problem z przyłączami do domu - co robić ??? (długie) › Re: poważny problem z przyłączami do domu - co robić ??? (długie)
    From: M <M...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: poważny problem z przyłączami do domu - co robić ??? (długie)
    Date: Wed, 22 Jul 2009 22:24:04 +0200

    ONYX pisze:

    > powyższym w przypadku nie podłaczenia budynku przed zimą sądzę, że
    > dojdzie do zniszczenia jego wnętrza, a przede wyszystkim to strasznie
    > wqrwiające mieszkać na 5-tym piętrze z malutkim dzieckiem, kiedy
    > niedaleko stoi skończony dom bez przyłaczy. Czy są jakies prawne
    > możliwości wyegzekowanawnia takiej zgody, która w sumie była/jest, a
    > jakoby jej nie ma. Przecież nie wjadę i nie zacznę kopać bo będzie 2-gie
    > KDT pod domem. Czy sąsiad popełnił przestępstwo doprowadzając mnie do
    > niekorzystnego rozporzadzania moim mieniem (oszukał mnie?) Jakbym
> [...]

    Poszukaj czegoś o służebności gruntu/przesyłu. W związku z tym, że to
    nieruchomość to nie wiem, czy ta umowa jest ważna bez notariusza (to
    pewnie prawnik będzie wiedział). Służebność wpisuje się do KW.

    Co do zniszczenia nieruchomości, to bym nie liczył na nic - w końcu
    możesz w zimie grzać prądem. Być może mógłbyś się domagać zwrotu różnicy
    w cenie ogrzewania jako skutek niewywiązania się z umowy.

    M.