  • Data: 2013-09-15 14:02:18
    Temat: Re: pozwolenie na budowę
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:l0v91m$ko7$1@speranza.aioe.org...
    >a czy wiecie ze pojawił się nowy wzór, tym razem obowiązkowy, wniosku na
    >pozwolenie na budowę?
    > Zawsze używałem jednej kartki - teraz dostałem taki na ośmiu stronach.
    > Ośmiu, kur....fa.
    >
    > Jestem pod wrażeniem, jak platforma bierze sie za uproszczenie przepisów
    > robi to jednak pełną gębą.

    A czy wiesz że chciałem postawić legalnie budę 2x3m na trzymanie łopaty,
    taczek i mi odmówiono, gdyż "nie ma ważnego planu zagospodarowania
    przestrzennego w pańskiej lokalizacji który wygasł 4 lat temu". Prywatnie
    się dowiedziałem że gdy był jeszcze Kaczyński to prowadzone były jakieś
    prace nad opracowaniem nowego planu ale od czasu gdy Tusk zaczął się sam
    panoszyć dostali odgórnie "ważniejsze priorytety" zmierzające do katastru
    więc opracowanie nowego planu poszło na boczny plan.