  • Data: 2013-01-29 13:22:39
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9df8ecab-befd-4e61-8686-1006002a0037@googlegrou
    ps.com...

    >I pisze to osoba która wielokrotnie na tej grupie podniecała się wykresami
    >ze sterownika solarnego;)
    Sterownik to co innego. Kupiłem taki a nie inny nie dla wykresików jakie
    robi lecz z powodu dostępnych funkcji i możliwości połączenia sterowania
    zarówno solarami jak i siłownikiem wymiennika podłogówki.
    Sterownik pobiera... 2W, dwa waty słownie. I korzysta już z istniejących
    przy nim czujników niezbędnych do kontroli pracy solarów.
    Ile pobiera komputer? Trzeba miejsce zorganizować, przewody do czyjników,
    pomontować je wszystkie

    >Jeśli nie masz takich danych to ok przyjmuję do wiadomości i nie mam
    >dalszych pytań
    Nie mam. Gdybym chciał dwie taryfy, to tak jak już wcześniej pisałem, Nie
    pierdzielę się z komputerem i statystykami lecz zmieniam umowę na rok czasu,
    po roku jak wyjdzie że jest taniej zostaję a jak nie to wracam. Za darmo.
    Tak samo bym wrócił gdyby się okazało że oszczędności są małe i to pod
    warunkiem że prać trzeba wieczorem.

    Marek