  • Data: 2009-03-11 21:22:17
    Temat: Re: problem z elektryką
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom@sz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:gp970l$9eg$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Tam są schody i to zasilanie kinkietu nad schodami. Przejścia przez
    > wylewki (wszystkie) zrobił w peszlach.

    > te są także w peszlach.

    Jeżeli tak to znaczy, że nie była to całkiem z przypadku ekipa.
    Po prostu nie dogadaliście się.
    Co do sufitów to jeszcze zastanów się nad wykonaniem stelaża możliwie jak
    najbliżej belek, czyli z możliwie jak najkrótrzymi wieszakami.
    Niestety w ten sposób stracisz trochę na grubości ocieplenia. Ale możesz
    dołożyć na strychu legary w poprzek belek stropowych i dzięki temu dołożyć
    wełny.