    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projekt domu - prośba o komentarze
    Date: Tue, 25 Jun 2013 13:08:40 +0200

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 03:57:56 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > - przesuwane drzwi na wejściu- porażka użytkowa
    Pisaliśmy o tym, totalna zgoda. Jak już bardzo chcesz drzwi przesuwane, to
    zastosuj je do pokoju 10m2 - będziesz miał więcej miejsca do
    zagospodarowania.

    > -ogrzewanie garażu do 20stc- moim zdaniem bez sensu. Na garaz pójdzie tobie z50%
    całego zuzycia energi cieplnej. Znając zycie szybko podłogówkę w garażu wyłączysz a i
    tak będzie tam ok 10-14ssC co jest temperatura wystarczająca na garaz.
    > dodatkowo ogrzewany garaz to proszenie się o kłopoty z korozją auta w zimie.
    Też tego nie czuję, dlatego pytałem o ogrzewania. Garaż i tak będzie
    ciepły, a nie musi miec temperatury jak w pomieszczeniach mieszkalnych. 20
    stopni to IMHO optymalna temperatura do życia (no może do 22 stopni).
    Jeżeli już coś ma być ogrzewane, to tylko pomieszczenie gospodarcze.

    > Garaz szerokości 6metrów na dwa auta to trochę ciasno moim zdaniem. Dwa auta to
    4metry zostaje po 70cm od scian i 70cm między autami
    > Po bokach na ścianach zapewne będą jakies rowery stały czy inne regały i juz jest
    kłopot.
    Dokłdanie tak. Poniszzczysz sobie samochody, albo będziesz trzymał auta
    cały dzień na podjeździe i na noc je wprowadzał do środka.

    > -brak wejścia z zewnątrz do pomieszczenia gospodarczego to powazna wada.
    Przeciskanie sie z kosiarką i rowerem pomiędzy samochodami to średni pomysł.
    Jak wyżej.

    > - otwarta kuchni- wg mnie porażka użytkowa ale to moja opinia. Wczoraj np smazyłem
    śledzie- w Twoim układzie piekny zapach smazonych sledzi będzie się roznosił po
    jadalni i pokoju dziennym
    Wydaje mi się, że przy sprawnej wentylacji mechanicznej nie będzie to
    większym problemem.

    > -drzwi wejściowe- lepsze są otwierane na zewnątrz.
    Patrz, faktyczne - przegapiłem.

    --
    Franc