  • Data: 2013-06-25 14:28:33
    Temat: Re: projekt domu - prośba o komentarze
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2013 14:04, Piotrek pisze:

    > W tym konkretnym przypadku są to następujące rzeczy:
    > - kuchnia połączona z salonem (zamiast z jadalnią)
    z racji mnogości uwag będzie to dogłębnie przeanalizowane
    > - zbyt mała i generalnie wciśnięta na siłę spiżarnia
    nie wydaje mi się że jest za mała, ale wejście do przeanalizowania
    > - zbyt wąskie ciągi komunikacyjne
    nie wydaje mi się
    > - zbyt mały lub zbyt duży ;-) garaż
    Garaż jest liczony na dwa duże samochody lecz parkować będzie tam jeden
    większy samochód i drugi mniejszy + rowery i kosiarka
    > - brak pomieszczeń typu hobby
    1 - pokój 10,48m^2 - to raz - nie jest to pokój z przeznaczeniem na
    stały pobyt ludzi, będzie tam biurko z komputerem, jakaś biblioteczka,
    mała rozkładana sofa dla przyjezdnych, generalnie pomieszczenie bardziej
    dla żony
    2 - pomieszczenie gospodarcze 12,5m^2 oprócz kotłowni gdzie będzie pompa
    ciepła, bufor, rekuperator będzie tam mój warsztat.
    3 - garaż, gdy przyjdzie dłubnąć coś większego, wtedy auto odpoczywa na
    podjeździe
    4 - na poddaszu jest strych, oprócz tego garderoba oraz pralnia

    > Zagaduję, że wątkotwórca mieszkał do tej pory w mieszkaniu w bloku i w
    > swoim pierwszym projekcie umieścił wszystko o czym marzył od lat.
    Pudło, od urodzenia mieszkam w domu. obecnie w drugim, ale dopiero
    pierwszy sam buduje.

    > Tyle tylko, że - z całym szacunkiem - to się za bardzo kupy nie trzyma z
    > powodów o których pisali przedpiścy.
    bez przesady.

    > No i zgaduję, że o to chodziło.

    no myślenia mam, na tym etapie mogę sobie na to pozwolić.