  • Data: 2010-01-19 18:23:28
    Temat: Re: projekt o nazwie - moj wlasny :-)
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a to moze zmien samochod skoro Ci przecieka ;-)
    > webasto zalatwia sprawe cieploty
    >
    > lekka wiatka styknie az nadto w prostym domu
    > z.

    Styknie, ale garaż ma też inne zalety :
    - podręczna graciarnia, czyli wszystko co jest potrzebne w miarę pod ręką; nie
    każdy chce stawiać obok domu koszmarek pod tytułem "szopa na narzędzia", na
    kosiarkę, grabie, łopatę do odśńieżania, drabinę etc.; o tym się nie myśli na
    etapie projektu domu, a potem kiedy zaczyna się obrabiać ogród to się nagle
    okazuje, że całego tego żelastwa nie ma gdzie trzymać i trzeba coś
    zaimprowizować
    - tam trzymam opony, estetycznie ułożone na pryzmę w kącie :-)
    - tam stoją rowery
    - majsterkowanie w garażu jest OK, bo jesli nie w garażu to gdzie (w piwnicy
    jest lepiej ale nie każdy ma piwnicę)
    - wjeżdzam z zakupami w bagażniku, zamykam bramę a rozpakowywanie odbywa się
    już luźniutko bez względu na pogodę
    - kiedy zimą przy -10 wjadę do garażu autem z myjni, to wiem, że rano nie będę
    się szarpał z zamrzniętymi drzwiami :-)
    - tam chowam na zimę stół i krzesła z tarasu

    I inne.

    Pozdrawiam
    e-kran