  • Data: 2011-06-14 19:48:48
    Temat: Re: prośba o ocenę prac budowlanych
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Cze, 20:57, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > musisz zburzyć dom i postawić od nowa...
    >
    > masz spękane wieńce dom ci się rozejdzie, tynki pospadają, kury przestaną
    > nieść jaja, żona odejdzie z listonoszem...
    >
    > Ku drukarkę fiskalną i zacznij drukować paragony do płacenia wykonawcom.
    >
    > :)

    To nie mój dom. Ja dopiero zaczynam (mam nadzieję że z początkiem
    lipca), zaś ten ten dom który widać na zdjęciu jest budowany przez
    ekipę, która będzie budowała również mój dom. Dlatego też pytam o
    ewentualne niedoróbki, których generalnie chyba nie ma za dużo -
    aczkolwiek ta relacja fotograficzna jest dosyć skąpa. Dzięki za opinie.