  • Data: 2011-06-15 08:45:56
    Temat: Re: prośba o ocenę prac budowlanych
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To nie mój dom. Ja dopiero zaczynam (mam nadzieję że z początkiem
    lipca), zaś ten ten dom który widać na zdjęciu jest budowany przez
    ekipę, która będzie budowała również mój dom. Dlatego też pytam o
    ewentualne niedoróbki, których generalnie chyba nie ma za dużo -
    aczkolwiek ta relacja fotograficzna jest dosyć skąpa. Dzięki za opinie.

    Jako, ze ta sama ekipa ma budowa ci dom, to tym bardziej warto skrzystać
    z uwag kikiego. Tym bardziej, że to nic nie kosztuje Cie jeszcze
    bo dom dopiero będziesz budował.

    Ja się spoźniłem i kilka tysięcy poszło przez partactwo budowlańców

    Pewnie ta ekipa jak by budowała z porothermów to dokładnie
    tak samo by zakończyła te szczyty, dlatego warto zwrocić im uwagę