    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prośba o ocenę prac budowlanych
    Date: Thu, 16 Jun 2011 21:31:39 +0200

    Dnia 15-06-2011 o 22:02:10 brunet.wp <b...@g...com> napisał(a):

    > Dlaczego sądzisz, że brak ocieplenia fundamentów?
    Bo widzę folię przy samej ścianie na tym zdęciu

    > Rozmawiałem o tym z majstrem. Powiedział, że 5cm to może być za dużo i
    > kierownik się nie zgodzi, ale 2 cm może spokojnie zrobić.
    Opowieści dziwnej treści, dla wieńca stropowego 5cm niej to nic, w końcu
    wieniec łaczy się ze stropem i razem z nim pracuje.
    Popatrz na mój strop jak ja mam to zrobione
    http://www.fotosik.pl/u/januszkk1/album/882518
    na ostatnim zdjęciu dobrze widac dwa żebra rozdzielcze w terivie :)
    dlatego mnie nie pęka :)

    Również
    > nadproża. Wtedy w moim przypadku będzie ocieplenie 17cm przy betonie,
    > a w pozostałych miejscach 15cm.
    >
    > O ociepleniach szczytów też rozmawiałem z majstrem. Powiedział, że
    > zostawia 10cm na ocieplenie wełną. Czy 10cm wystarczy czy trzeba
    > ocieplić grubszą warstwą? Wełna czy styropian?
    Nie ma znaczenia, styropian łatwiej skleić z ociepleniem sciany.

    --
    Pozdr
    JanuszK