    From: DJ <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: prymulki mi cos zjada :(
    Date: Thu, 17 Jun 2010 19:41:15 +0200

    On 2010-06-17 19:14:24 +0200, "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> said:

    > Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hvd2tt$uic$1@news.dialog.net.pl...

    > Jaja były to i młode pokolenie się pojawia.

    Ile to ma dni cyklu rozwojowego?

    > Masz przędziorki (ten Twój to chyba szklarniowiec).

    Z przędziorkami walczyłem kilka razy na działce, ale tamte były większe
    zdecydowanie, widoczne bez trudu gołym okiem. No i padały nawet po
    mospilanie. Fakt, nie ubijało to jaj, ale biegające zaliczały kaplicę.

    > Zwalczanie - zmiana warunków uprawy (obniżenie temp. i zwiększenie
    > wilgotności),

    Z obniżeniem temperatury może być ciężko, co najwyżej przeniosę na
    północną stronę.

    > spłukiwanie roślin wodą oraz środki chemiczne (Magus 200 SC, Provado
    > AE). Jeśli zaatakowana jest pojedyncza roślina, to można po zroszeniu
    > wodą zamknąć ją w worku foliowym.

    6 sztuk, więc można spróbować.

    > W takich warunkach wiele roślin może pozostać przez kilka dni bez
    > szkody, a szkodniki wyginą.
    > W 10 dni po Nissorunie powinno się poprawić.

    Dziś jest 8 dzień, a tych drani nie ubywa... :(

    --
    DJ