    From: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: prymulki mi cos zjada :(
    Date: Fri, 18 Jun 2010 06:57:57 +0200

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hvdmne$8mt$4@news.dialog.net.pl...

    > Ile to ma dni cyklu rozwojowego?

    4 lata temu Dirko powiadał, że: cyt.
    "Rozwój jednej generacji przędziorka sosnowca (od jaja do
    dorosłego) trwa 15 - 25 dni."

    > Dziś jest 8 dzień, a tych drani nie ubywa... :(

    Jeśli nic się zmieni (a powinno), to oprysk środkiem Envidor 240 S.C.
    powinien sprawę załatwić definitywnie. Działa nawet do 6 tygodni.
    Ponoć w 4 do 5 dni skutecznie niszczy jaja i samce przędziorków
    a samice stają się nie płodne i w kilka dni później też padają.
    Po 10 dniach od oprysku nie powinno być żywych przędziorków.

    Pozdrawiam kosztownie
    skryba