  • Data: 2012-04-02 18:01:22
    Temat: Re: przebudowa starego domu
    Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-25 14:52, Usrobo pisze:
    > hej!
    >
    > mam kilka pytań odnośnie przebudowy starego domu
    > dom z lat 1950, ale solidny piętrowy ze spadzistym dachem (piętro bez
    > skosów), sucho i stabilnie, zostają okna i dach.
    > wymagana jest wymiana wszystkich instalacji, ogrzewanie podłogowe w
    > całym domu, zmiana organizacji pokoi (były pokoje przechodnie, mała
    > kuchnia, brak salonu)
    >
    > i mam w związku z tym kilka pytań
    > 1. czy skuwać całe tynki wewnętrzne?
    > będzie przebudowa ścian, nowa instalacja wod-kan, elektryczna, komp.
    > alarmowa
> [...]

    czy ktoś moglby pomóc mi we wstępnej wycenie takiego remontu ?
    śląsk, dom ok 180m kw
    do wykonania
    1. instalacja elektryczna (wiatrołap,salon,WC, kuchnia, jadalnia,
    sypialnia rodziców, 2 pokoje dzieci, gabinet)
    2. instalacja wod-kan (WC, kuchnia, łazienka u góry)
    3. instalacja CO (podłogówka w całym domu, zbiornik na CWU, piec gazowy)
    - gaz w budynku,
    4. częściowo nowe ścianki działowe. - trudne do wyceny
    5. odnowienie ścian i sufitów - gładz. (pokoje jak wyżej)
    6. ok 10szt. drzwi - białe bez udziwnień
    7. pomieszczenie WC dla gości - armatura+kafelki
    8. łazienka na górze, wanna, prysznic, 2 umywali armatura+kafle
    9. wylewki na ogrzewaniu podłogowym
    10. kafle w kuchni i korytarzach
    11. malowanie

    michal