  • Data: 2020-01-30 13:41:50
    Temat: Re: przeliczenie opału
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 12:05:06 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > Wątpliwe, a przy obecnych zimach mało realne

    Sprawdź średnia temperaturę zimą w Bielsku chociażby z bieżących lat i ubiegłych
    Az tak mocno się zmienienia? Wrzuć do OZC jak masz chwilę i podaj ile kWh na sezon
    mniej wychodzi na grzanie przy wzroście średniozimowej temp o 1stC

    > poza tym co za problem dołożyć grzejników,

    Dom mojej mamy własnie grzejniki żeberkowe dobrane kiedyś tam tak że te 60stc musi w
    nich być minimum
    Co za problem dołożyć?
    Ano taki że miejsca nie ma bo te co sa już pod oknami po 2 metry długości

    > może też lekko ocieplić mury, nawet 5cm styro robi
    > bardzo dużą zmianę.

    Fajnie się pisze- co za problem:
    -dołożyć grzejniki(koszt kilka tysi),
    -docieplić dom(kolejne kilka tysi)
    -kupić PC(kilkanaście tysi),
    -zainwestować w FV(kilkadziesiąt tysi)
    Dawaj dalej bo póki co już 50tys przekroczyliśmy