  • Data: 2009-04-21 12:28:30
    Temat: Re: przepływowy podgrzewacz wody (elektryczny)
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz powiedzieć coś więcej na temat tej sprawności przekazywania?
    > Głównie interesuje mnie co się dzieje z energią, która nie została
    > przekazana wodzie.
    światło - kilka do kilkunastu procent energii. Przy przepływowych
    maksymalizuje się nie tylko powierzchnię wymiany, na ile to możliwe, ale
    także temperaturę żarnika, a ten wtedy emituje również sporo światła. O
    ile żarnik pojemnościowego jest ledwo rozżarzony (bordo) i temperatura
    stosunkowo niska, to żarnik przepływowego dosłownie świeci niemal jak
    żarówka osiągając temperaturę dochodzącą 2000 stopni celsjusza.