  • Data: 2009-04-21 20:39:42
    Temat: Re: przepływowy podgrzewacz wody (elektryczny)
    Od: witek68 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Polecam bojler i grzanie w II taryfie - mam tak, a właściwie miałem

    miałem bojler 80 l. do łazienki (II taryfa) i przepływowy podgrzewach
    wody w kuchni - bojler OK, tylko, żeby wystarczało na 2 lubiące się
    pluskać (pod prysznicem) osoby musiałem ustawiać dość wysoką
    temperaturę grzania - czyli wychodziły duże straty - bojler 80l jest
    moim zdaniem za mały na 4 osobową rodzinę, powinien być co najmniej 2,
    3 razy większy

    (teraz mam 220 l. ciepłej wody - ok. 55 st. C. i czasami, bardzo
    rzadko wprawdzie, ale brakuje)

    przepływowy podgrzewacz wody do mycia naczyń to porażka - przy małych
    mocach za niska temp., przy większych - duży pobór prądu
    ja miałem podgrzewacz "dafi" 7,5 kw na prąd trójfazowy i było
    fatalnie, silny strumień wody letni, słaby ciepły, ale za słaby...

    pozdrawiam

    Witek