  • 1. Data: 2012-08-01 15:48:22
    Temat: Re: prześcieradła, pościel - gdzie kupić coś lepszej jakości ?
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 26 lutego 2008 10:14:49 UTC+1 użytkownik Kane napisał:

    > Dzieki. To znam, nie jest to jednak produkt którego szukam.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Kane

    Witam wszystkich,

    ja mogę zgodnie z sumieniem polecić firmę z Bielawy - Bertax Bielawa - www.bertax.pl
    - u nich kupujesz pościel produkcji polskiej... kupiłam u nich
    pościel satynowa - uszyli mi pościel pod wymiar - kosztuje trochę więcej ale polecam
    pościel satyna
    pościel kora - super jakość, jak na pościel z kory, idealne kolory.

    Zastanawiam się nad zakupem jeszcze:
    - obrus plamoodporny
    - kołdra poduszka
    - pościel hotelowa - ładne wzory
    - pościel żakardowa - najtańsza z wszystkich ekskluzywnych gdzie koszt z TR
    ~500-800zł
    - prześcieradła ; z gumką frotte lub jersey

    Pozdrawiam
    Gosia

  • 2. Data: 2013-12-03 18:12:23
    Od: m...@g...com

    Z innych sklepów to w http://hippo-sklep.pl/ jest fajna pościel dla dzieci tak z
    motywami z bajek disney.

  • 3. Data: 2013-12-03 21:16:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Dec 2013 09:12:23 -0800 osobnik zwany moniak3217
    napisał:

    > Z innych sklepów to w http://spamerzy.pl jest fajna pościel dla
    > dzieci tak z motywami z bajek disney.

    wszy gratis

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-06-30 11:14:12
    Od: p...@g...com

    Ostatnio też szukałam jakiejś dobrej pościeli i znalazłam ciekawa ofertę, w dobrej
    cenie.. http://www.posciel3d.com kupiłam tą pościel i nie żałuje, świetnie się na
    niej śpi.

  • 5. Data: 2014-06-30 17:45:06
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-06-30 11:14, obywatel p...@g...com uprzejmie donosi:
    > Ostatnio też szukałam jakiejś dobrej pościeli i znalazłam ciekawa ofertę, w dobrej
    cenie.. http://www.posciel3d.com kupiłam tą pościel i nie żałuje, świetnie się na
    niej śpi.

    Byle matołów teraz do marketingów przyjmują.

    EQT