  • Data: 2017-05-12 21:49:39
    Temat: Re: pudełka w folii
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Miales szanse. Mogles napisac ze istnieje tylko aluminium elektrolityczne. I ze
    palnales babola. Nie skorzystales z szansy tylko brniesz dalej. Nie powinnismy innych
    wprowadzac w blad tylko dlatego ze czegos nie wiesz i sobie wymyslasz. Ty nie
    wiedziales i proba naprostowania Cie nie odnosi skutku. Kolo chuja mi lata to Twoje
    aluminium hutnicze bo wiem ze nie ma takiego. Ale przeczyta jakis idiota i bedzie
    powtarzal ze takie aluminium istnieje. A jak rzniesz bystrzaka to napisz dlaczego
    folia aluminiowa do pakowania zywnosci, taka nawinieta na papierowa rurke, co ja za
    kilka zlotych sprzedaja w sklepach jest z jednej strony blyszczaca a z drugiej
    matowa?