  • Data: 2013-09-17 16:34:08
    Temat: Re: pyt o połączenie wyrównawcze
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:l19nhl$a5b$...@u...news.interia.pl...

    > Nie bardzo rozumiem po co kable przy rozdzielaczu podlogowki

    tego też nie wiem, ale widziałem już inwestorów którzy w łazience uziemiali
    siatkę zbrojącą wylewkę.

    > i tym bardziej pionu kanalizacyjnego?

    Pewnie nie chodzi o część kanalizacyjną skrótu wod-kan tylko o wodną :-)

    Np ja u siebie mam podpięte mosiężne zawory. Mój elektryk twierdził, że
    wtedy nie trzeba podłączać każdego kranu. Nie wiem, czy to jest poprawnie -
    tak kazał zrobić i się podpisał. Faktem jest, ze nie znam nikogo kto miałby
    podpięte wszystkie krany.

    Pozdrawiam
    Ergie