  • Data: 2013-09-20 23:25:39
    Temat: Re: pyt o połączenie wyrównawcze
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:l1icsu$1qva$1@news2.ipartners.pl...

    > Wróćmy więc do tego punktu bo warto...
    > Gdybyś miał jakieś kwalifikacje, to byś wiedział jak wygląda sieć IT.
    > Nie pisałbyś też bzdur na innej grupie o ochronnikach przepięć bo
    > takowych nie ma.

    A wiesz co to jest "skrót myślowy"? :)

    > Jeśli już, to ograniczniki przepięć, lub ochronniki
    > przeciwprzepięciowe.

    Oczywiście, masz rację, że tak się to nazywa zgodnie z nomenklaturą
    normatywną, ale jednak w żargonie używanym przez fachowców używa się
    pojęcia "ochronniki przepięć" i niestaty ty tego nie zmienisz.
    Tak samo jak używa się określeń:
    nadprądówka czy nadmiarówka, różnicówka, zero itp.

    Chyba dostrzegasz subtelną różnicę pomiędzy używaniem określeń
    żargonowych, a pisaniem, że woda jest bardzo dobrym przewodnikiem prądu?

    > Widać że ich nie masz. Ja natomiast przez wiele lat co pięć lat
    > podchodziłem do egzaminów SEP.

    Jak widać na podchodzeniu się kończyło :)