  • Data: 2013-09-20 23:10:46
    Temat: Re: pyt o połączenie wyrównawcze
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:523cb547$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Umiesz odpowiedziec na pytanie co się stanie w układzie IT jak zostanie
    > doziemiona jedna z faz, wiejski filozofku?

    Ja wiem co się "nie" stanie. Bo to szczególny rodzaj sieci jest
    A jeszcze przed paroma minutami, na innej grupie twierdziłeś, że dawny układ
    z bezpiecznikiem na zerze to według nowej nomenklatury układ IT jest.
    Widzisz jak wpadłeś? Sam sobie zaprzeczyłeś zadając pytanie o tym co się
    stanie przy doziemieniu jednej z faz.
    Wiesz do czego służy układ kontroli stanu izolacji w sieciach IT?