  • Data: 2011-05-28 20:50:01
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "PioPio" <e...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:irrm6j$hri$1@inews.gazeta.pl...

    > Znaczy masz dobrego wykonawcę.
    > Tak trochę czytam sobie tą dyskusję i nie wiem czemu przypomniała mi się
    > ta
    > historia: http://piekielni.pl/10026

    To dla mnie bzdura. Spadek ciśnienia turbiny wychodzi natychmiast w live
    data z interfejsu OBD2 czy starszych przed 2004 rikiem.
    Wystarczy wetknąć kabel w słącze diagnostyczne.
    Zresztą diesel ma największą moc na granicy dymienia na czarno.
    Nie po to Unia wymusiła na producentach jednolity standard żeby z niego nie
    korzystać.
    Wszystko by wyszło czy moment wtrysku jest właściwy do położenia wału i
    wałków i jakie są ciśnienia.
    Nie raz się użerałem z serwisami to wiem coś o tym.
    Po to jesteśmy żeby sobie pomagać i uchronić nas od głupoty innych.

    > Czasami po prostu warto jest mieć zaufanego wykonawcę niż kontrolować go
    > na

    Na budowie nie ma zaufanych wykonawców.
    Mogli przewidzieć, że ławy fundamentowe jako że mogą stać i w wodzie muszą
    mieć dużą otulinę i dobrze wiedzą, że jak otulina jest za mała to ławy
    pękają a później mówią głupoty o osiadaniu budynku.
    Po prostu żaden z nich nie pomyślał.