  • Data: 2011-05-28 20:33:23
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "PioPio" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak chciał wykonawca. Pytałem go czy ten chudziak musi być - powiedział,
    > że tak się powinno robić.
    > Dystanse chcę kupić właśnie.

    Znaczy masz dobrego wykonawcę.
    Tak trochę czytam sobie tą dyskusję i nie wiem czemu przypomniała mi się ta
    historia: http://piekielni.pl/10026
    Czasami po prostu warto jest mieć zaufanego wykonawcę niż kontrolować go na
    każdym kroku i marnować na to czas, pieniądze i swoje własne nerwy.
    Jak chcesz możesz postępować tak jak kiki - nikomu nie ufać, na każdym kroku
    węszyć spisek, kontrolować i nabawić się wrzodów żołądka a i tak nie
    zdobędziesz wiedzy jaką ma większość osób z którymi będziesz pracować. Możesz
    też spróbować znaleźć zaufanych ludzi - najczęściej oni wcale nie są najtańsi
    i cieszyć się jak powstaje Twój domek. Wyjdzie taniej, przynajmniej na
    lekarstwa na wrzody żołądka.