  • Date: Sun, 29 May 2011 12:34:36 +0200
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki

    On 2011-05-29 10:41, Adam wrote:
    > Quent - napisze to co Budyn - Kiki chce dobrze ale niektore jego
    > propozycje sa niezla przesada :)

    Pogadam z wykonawcą w poniedziałek.
    Powiem mu o tym wszystkim zwyczajnie i zobacze co on na to.
    Nawiasem mówiąc facet ma doświadczenie ogromne. Wybudował masę domów a
    nawet ostatnio (ze 4 lata temu) kilka ładnych kamienic w centrum miasta.
    Teraz równolegle z moim domem stawia stację benz. BP.

    W rejonie, w którym buduję dom jest ogromny boom na budowanie. Powstaje
    droga i wszystkie działki są uzbrajane przez gminę, wszystkie media -
    full metal jacket :-)
    W związku z czym nowe domy powstają jak oszalałe.

    W pierwsze rozmowach z nim trochę narzekał, że masę firemek powstało i
    windują ceny a przy tym z tego co widzi to ich fachowość stoi pod
    znakiem zapytania. Robociznę za sso bez dachu ustaliłem z nim na 38 tys.
    zł więc wcale nie mało, ale w tym są szalunki wszelkie systemowe, (nie
    muszę kupować desek) na fundament i wieńce, daje mi swoje rabaty w
    hurtowniach na stal, beton. Załatwi mi dużo taniej ziemię zasypową.
    Za stal już zapłaciłem dużo mniej niż oferują mi okoliczne hurownie.
    Ma dostęp, od ręki, do wszelkiego ciężkiego sprzętu.
    Miałem ofetę sporo tańszą ale zdaję sobie sprawę, że musiałoby to byś
    jakimś kosztem. Nie wiem jakim ale pewnie coś wyszłoby w praniu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info