  • Data: 2011-05-30 18:34:00
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> szukaj wiadomości tego autora

    > 2.5cm podstawione pod pręty da 1.9cm na beton pod strzemionami. Strzemiona
    > mają grubość 6mm
    > Nie wiem jakie kamyki są w zamawianym betonie ale w B25 są duże.
    > Podstawki muszą być wiązane drutem a nie ten syf ze składów budowlanych.
    > Bez wiązania zbrojenie spadnie.

    Fotki wstawiłem.
    Właśnie tam byłem i już widzę, że podstawki dali pod pręty a nie pod
    strzemiona tak jak z wykonawcą rozmawiałem.
    Te podstawki są plastikowe i nie wiąże się ich ale też ich kształt jest
    taki, że nie ma prawa się zsunąć.
    Na fotkach widać także przyspawaną bednarkę do stali.
    No i widzę, że druty wystają i są zbyt blisko ścian szalunku w kilku
    miejscach.

    Rano będą poprawiać.

    Pozdr.
    www.elipsa.info