  • Data: 2011-05-30 19:21:58
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> wrote in message
> [...]
    domu#slideshow/5612578567098110354

    > Fajki są na bank wszędzie. Sprawdzałem dokładnie. Tu się schowały bo fotka
    > jest zbyt pionowo.
    > Zdjęcia są do d...

    > Będzie 2,5cm bo rano powiem im żeby poprzestawiali podstawki pod
    > strzemiona a nie pod pręty.

    Pod strzemionami się nie utrzymają. Kup wyższe. I jeszcze raz cię proszę
    odmów beton na jutro. Ja robiłem to samo, chciałem już już natychmiast, taki
    byłem napalony jakbym nową laskę poznał :-)
    Twoje zbrojenie i szalunki nie są jeszcze skończone, jest w nich syf, prety
    za długie i podczas hydratacji się wygną , bo zaprą się o końce i z twojej
    otuliny nic nie zostanie.
    Więcej drutu wiązałkowego. Fajki wiąż co 10cm.