  • Data: 2011-05-31 21:12:49
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "M" <M...@o...pl> wrote in message
    news:is3k8f$v2k$1@node2.news.atman.pl...

    > Kiki. Ty to chyba rzeczywiście miałeś na tej budowie partaczy.

    Miałęm partaczy, bo nie pilnowałem. Nie sądziłem, że wyniknie takie
    oszustwo.

    Widzisz budują autostradę i w czasie odbioru okazuje się, że za słaba
    podbudowa. To taka branża.
    Ja się cieszę jak ktoś zrobi ławy jak należy i dopilnuje tych kilkunastu
    punktów z checklisty i na koniec ma chumor wracając do rodziny, że wszystko
    jest jak nalezy.