  • Data: 2011-05-31 21:35:58
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 23:10, MichałG <g...@w...pl> wrote:

    > A dlaczego pr ty w 'lewej' awie doprowadzone s do zewn trznej krawedzi
    > awy, a w awie 'pionowej' (na fotce) juz nie?
    > "Tak wysz o" czy to jaka zasada? ;)

    To moje lawy - nie pamietam czemu tak bylo - prawdopodobnie te co
    wychodza z lewej i dochodza do zewnetrznej krawedzi (prawej) to
    dodatkowe fajki (takie ok 1x1m pod katem 90st). A samo zbrojenie idzie
    od dolu i jest zagiete w lewo i tam sobie "idzie" dalej :) My sie
    staralismy tak giac zbrojenie zeby laczenie nie wychodzilo w narozach
    tylko na prostych odcinkach. I na naroza dokladane wtedy byly takie
    fajki dodatkowe. A proste odcinki oczywiscie z zakladem ok 60-80cm.
    pozdr.

    --
    Adam