    From: Mario <c...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: radio podtynkowe GIRA
    Date: Fri, 27 Mar 2009 09:26:00 +0100

    Koteczek pisze:
> [...]
    dtynkowe-gira/1614

    > nie wiem co to jest dokładnie ale jak rozumiem, mini radio wbudowane w
    > puszke elektryczną. Sterowanie a po prawej mamy głośniczek?
    >
    > Jeśli lubisz dźwięk jak z chińskiego radyjka za 5zł to może będziesz
    > zadowolony ale taki głośniczek nie przeniesie dobrze całego pasma
    > akustycznego ani nie jest stereło. A pilotem to można w ogóle sterować
    > (jeśli to do łazienki to chyba zbędne)? I to ma być w łazience? To już w
    > ogóle nie rozumiem sensu.

    A czyli jak rozumiem, powinienem kupić najlepiej lampowego Magnata do
    łazienki, tak?
    To ma jakoś grać/brzęczeć, coś żeby ulatniał się dźwięk ;-).
    Prawdziwe stereło to będzie w salonie.

    Może jak do tego są głośniki sufitowe to
    > będzie fajne. A tak... wg mnie taka bzdura jak radio pod prysznicem.
    >
    > Ja dostaje bialej goraczki jak slysze radia klasy "radio-budzik". A to z
    > takim głośniczkiem będzie tak właśnie grać. Mały głośnik = kicha a nie
    > dźwięk, kicha a nie moc.

    Moc w łazience? To już wogóle nie rozumiem sensu.

    pozdrawiam
    mario