  • Data: 2009-06-21 23:29:35
    Temat: Re: ratunku pęka strop :-)
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h1me93$jj4$1@opal.futuro.pl...

    > Właśnie
    > To jest objaw fuszerki takie pękanie po 2 godzinach. Zobacz do PDF-a i
    > popatrz na zdjęcia ławy z peknięciami. Tam była ewidentna fuszerka. ławy
    > były za cienkie do strzemion, źle związane, łazili po nich, późno
    > wibrowali, w ogóle zrobili wszystko czego robić nie powinni.

    Kiki drogi przyjacielu, na mojej budowie kierownikiem jest moj tesc w
    zawodzie od zawsze i nie takie pierdolowate budowy prowadzil, inspektorem
    brat cioteczny mojej mamy w zawodzie od zawsze. Zaden partacz po budowie
    nigdy sie nie krecil, no moze raz przez jeden dzien. Zbrojenia wiazalem
    nawet sam, niektore spawalem i byly robione wg. projektu a nie czyjegos
    widzi mi sie. Wszystkie druty naroznikow byly odginane jak projekt
    przewidywal, lub dodawane byly L-ki o odpowiedniej dlugosci. Strop akurat
    przeliczany byl przez konstruktora na moje rzadanie z uwagi na inne
    elementy. Projektant przyjezdzal na budowe kiedy tylko chcialem i ma nad nia
    nadzor autorski. Konstruktora mialem niemal na telefon i wszystkie
    wazniejsze sprawy konsultowalem z nim osobiscie. Dzieki temu dzis wiem co
    nie co czym jest budowa, bo bylem w jej srodku od poczatku i wszystkie
    decyzje byly ze mna konsultowane. Nie twierdze, ze jest idealna ale wszyscy
    dolozyli nalezytych staran zeby taka byla. Gdzie w tym konkretnym przypadku
    byl blad tego nie wiem. Podejzewam beton, no ale jaki na niego masz wplyw??

    Pozdro.. TK