  • Data: 2009-06-02 18:42:57
    Temat: Re: recyrkulacja - przemyślenia
    Od: "kiki" <j...@g...ky> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:h03q69$e6h$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Na dzien dobry kupic taki zegar w castoramie do gniazdka i wylaczac prad
    > pompie na noc i na czas nieobecnosci. Poza tym mozesz probowac obnizac
    > temperature na pompie. Prawda jest, ze cyrkulacja niezle wyzera gaz.

    U mnie wyżerała dużo ciepła, że aż ją odciąłem zaworami. Mam taki zegar na
    czas ale on tez nic nie daje, bo nie zawsze sie kąpiesz w tych samych
    godzinach. Zwykle nie. Godzina pracy cyrkulacji to piec zaczyna chodzić
    jakby grzał kaloryfery.
    Zrobie chyba przyciski włączające cyrkulację na 3 minuty. Mam kable w
    ścianach w różne miejsca. Z tym, że to tez mała pociecha. Jak ide się kąpać
    spuszczam wodę, a do mycia rąk nie naleci ciepła. Może zrobic sprzężenie
    jakieś z wejściem do łazienek ?Np cyrkulacja sie włączy od czujek ruchu na 2
    minutki. Załatwiasz potrzebe i masz ciepłą wode w kranie zaraz.